A110

3 modely, nespočet možností přizpůsobení.

Staňte se součástí legendy modelu A110!

Výrobce Alpine Jean Rédélé Dieppe zahajuje poslední sérii výroby 1 750 kusů, čímž do léta 2026 dosáhne počtu téměř 30 000 vozů A110 vyrobených od roku 2017. Kultovní Alpine A110 se chystá otevřít novou kapitolu své historie.

A110 R Ultime

Sportovní vůz s kultivovaným projevem na silnici
Alpine A110 R70

A110 R 70

70 let obratnosti
Alpine A110 R70

A110 GTS

Všestranný výkon
Alpine A110 GTS

A110

Originální napětí
Alpine A110

Porovnání všech modelů A110

Značka Alpine si v průběhu své historie vydobyla renomé díky nejvýznamnějším vítězstvím v motorsportu. Řada A110 vychází ze zkušeností značky Alpine v oblasti automobilových závodů a vytváří nejpokročilejší jízdní inovace současnosti.

  A110 A110 GTS A110 R 70 A110 R Ultime
Výkon 252 koní při 6 000 ot/min 300 koní při 6 300 ot/min 300 koní při 6 300 ot/min 345 koní**
Točivý moment 320 Nm od 2000 do 4800 ot/min 340 Nm
od 2400 do 6000 ot/min
340 Nm
od 2400 do 6000 ot/min
420 Nm
Pohotovostní hmotnost* (od) 1102 kg 1108 kg 1084 kg 1100 kg
Maximální rychlost na okruhu 250 km/h 260 / 275* km/h 285 km/h 280 km/h
0 na 100 km/h 4,5 s 4,2 s 3,9 s 3,8 s
  Objevte A110 Objevte A110 GTS Objevte A110 R 70 Objevte A110 R Ultime
  Konfigurovat Konfigurovat Konfigurovat  

* s aero kitem.

**s RON102.

A110: kombinovaná spotřeba paliva (l/100 km) WLTP*: 6,7-7 l/100 km; kombinované emise CO2 (g/km) WLTP*: 152-158 g/km; energetická třída na základě CO2: D

A110 GTS: kombinovaná spotřeba paliva (l/100 km) WLTP*: 6,8-7,1 l/100 km; kombinované emise CO2 (g/km) WLTP*: 156-160 g/km; energetická třída na základě CO2: D

A110 R 70: kombinovaná spotřeba paliva (l/100 km) WLTP*: 6,8 l/100 km; kombinované emise CO2 (g/km) WLTP*: 156 g/km; energetická třída na základě CO2: D

*WLTP: Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure: Od 1. září 2018 jsou nová lehká vozidla v Evropě homologována na základě harmonizovaného zkušebního protokolu pro lehká vozidla (WLTP), což je zkušební postup, který měří spotřebu paliva a emise CO2 realističtěji než dříve používaný protokol NEDC.