Hlavní technický ředitel Pat Fry a technický ředitel Matt Harman vedli v Enstonu program vývoje podvozku, který se snaží přes zimu vylepšit, zatímco výkonný ředitel Bruno Famin ve Viry-Châtillon spolupracoval s týmem z Enstone na integraci pohonné jednotky.
Formule 1
Tým BWT Alpine F1® působí ve Velké Británii a Francii.
V Enstone se nachází závod, kde se konstruují a montují podvozky vozu Alpine A523. Již 30 let, nejprve s modelem Renault F1 a nyní s Alpine F1®, pracují v Enstone talentovaní inženýři ve více než 25 odděleních – od aerodynamiky až po validační testy – aby neustále zlepšovali výkon našich závodních vozů.
Na tomto místě sídlí také provozní tým, který poskytuje podporu během závodních víkendů.
Viry-Châtillon je domovem nejznámějšího závodu Alpine. Zabývá se konstrukcí, montáží a testováním motorů pro všechny závodní vozy F1.
Výkon
Více než 950 hp
Maximální rychlost
355 km/h
Limit otáček
15 000 ot./min
Hmotnost
796 kg
S řidičem, kamerami a zátěží
Celková délka
5 620 mm
Limit průtoku paliva
100 kg/h
ZDVIHOVÝ OBJEM | 1.6 l V6 |
---|---|
POČET VÁLCŮ | 6 |
LIMIT OTÁČEK | 15 000 ot/min |
PŘEPLŇOVÁNÍ | Jedno turbodmychadlo, neomezený plnicí tlak (obvykle 5 barů abs) |
LIMIT PRŮTOKU PALIVA | 100 kg/h |
PŘÍPUSTNÉ MNOŽSTVÍ PALIVA NA ZÁVOD | Max 110 kg |
KONFIGURACE | 90° V6 |
VÝVRT | 80mm |
ZDVIH | 53 mm |
VÝŠKA HŘÍDELE | 90 mm |
POČET VENTILŮ | 24 (4 na válec) |
PALIVO | Přímé vstřikování paliva |
MGU-K ot/min | 50 000 ot/min max. |
---|---|
MGU-K | 120 kW max |
ENERGIE REKUPEROVANÁ MGU-K | Max. 2 MJ/kolo |
ENERGIE UVOLNĚNÁ MGU-K | Max.4 MJ/kolo |
MGU-H ot/min | >100 000 ot/min |
ENERGIE REKUPEROVANÁ MGU-H | Neomezeno |
HMOTNOST | Min. 150 kg |
---|---|
POČET POVOLENÝCH HNACÍCH JEDNOTEK NA ŘIDIČE V ROCE 2023 | 3 ICE/Turbo/MGUH/MGU-K a 2 ES/CU 8 výfuková potrubí motoru |
VÝKON V HP CELKEM | Více než 950 hp |
TÝM
Duo 100% Made in France!
MODELY