8. 7. 2022
8. července 2022
Tým BWT Alpine F1 Team a Yahoo s radostí potvrzují strategické partnerství, v jehož rámci bude Yahoo pokračovat jako vážený technický partner. Na vozech A522 týmu BWT Alpine F1 Team se objeví výrazné logo společnosti Yahoo, které přiblíží její mezinárodní dosah novému publiku. Tým využije tuto obrovskou platformu Yahoo při utváření budoucí vize v oblasti zpráv, sportu, zábavy, životního stylu, financí, médií a komunikačních nástrojů.
Yahoo, globální společnost působící v oblasti médií a technologií s dosahem pro téměř 900 milionů osob na celém světě, je ceněným partnerem již od roku 2019. V rámci rozšíření spolupráce bude mít tým BWT Alpine F1 Team a také širší skupina Renault Group přístup ke špičkovým reklamním technologiím společnosti Yahoo, což značce umožní oslovit miliony lidí na celém světě prostřednictvím reklamních platforem a platforem pro distribuci obsahu, vlastním značkám Yahoo pro zprávy, sport a finance, a také ke XR studiím Yahoo, kde budou společnosti schopny společně vytvářet 3D, pohlcující a interaktivní zážitky obsahu prostřednictvím snímání pohybu, volumetrického snímání a technologií XR Stage.
Otmar Szafnauer, šéf týmu, BWT Alpine F1 Team, poznamenal:
„Jako tým vždy hledáme určitou synergii se značkami, které jsou stejně ambiciózní, jako naše. Je zřejmé, že společnost Yahoo sdílí naši vášeň pro inovace a je nám potěšením, že můžeme prodloužit naši spolupráci s tak špičkovou společností o tři další roky. Společnost Yahoo již prokázala své inovační myšlení a Formule 1 nabízí významnou příležitost spojit se s novým publikem a prozkoumat nejnovější vývoj v oblasti online médií a komunikací. Jsme velmi rádi, že s nimi můžeme spolupracovat na zkoumání těchto nových hranic.“
Elizabeth Herbst-Brady, globální ředitelka optimalizace cen a klientských řešení v Yahoo uvádí:
„Náš tým pro partnerství v Londýně vedený Marko Johnsem staví na již úspěšné spolupráci se společnostmi Alpine a Renault prostřednictvím tohoto prodloužení našeho partnerství. V Yahoo jsme hrdí na naše skvělé partnerství a prostřednictvím vzájemně výhodné spolupráce s celosvětovým dosahem, jako je tato, budeme i nadále přinášet značku Yahoo milionům nových lidí, kteří budou sledovat fantastické závody Formule 1, a pomůžeme značce Renault Group oslovit jejich publikum kreativními způsoby s využitím našich globálních platforem pro obsah a technologie.“